Marcos a fost fondată în Dolgellau , North Wales , în 1959 de Jem Marsh și Frank Costin . Costin a lucrat mai devreme pe De Havilland Mosquito avioanele de vânătoare și de acolo a avut ideea de a folosi placaj pentru șasiu. Compania sa mutat la o moara convertită în Bradford pe Avon , Wiltshire în 1963; în 1971 reclocated la o £ 125,000 fabrica de construit scop la apropiere Westbury .
Prima masina, xylon, care a gullwing uși și un parbriz din patru panouri, a fost poreclit "Rățușca cea urâtă". Un total de nouă, cu scopul de 750 de evenimente Motor Club, au fost construite în 1959 și 1960. Pentru producția corpului a fost făcută mai puțin radicală , dar reținută inițial ușile gullwing. Acesta a fost alimentat de la o alegere de Ford motoare care variază de la 997 cc la 1498 cc și a avut Standard 10 si Triumph Herald componente de direcție și suspensie. 39 au fost făcute până la 1963.
Marcos Engineering a fost britanic masina sport producător . Numele provine de la numele de familie ale fondatorilor Jem Mar sh si Frank Cos de staniu.
Prima masina, xylon, care a gullwing uși și un parbriz din patru panouri, a fost poreclit "Rățușca cea urâtă". Un total de nouă, cu scopul de 750 de evenimente Motor Club, au fost construite în 1959 și 1960. Pentru producția corpului a fost făcută mai puțin radicală , dar reținută inițial ușile gullwing. Acesta a fost alimentat de la o alegere de Ford motoare care variază de la 997 cc la 1498 cc și a avut Standard 10 si Triumph Herald componente de direcție și suspensie. 39 au fost făcute până la 1963.
In anul 1964 Marcos 1800 GT a fost introdus, folosind patru cilindri Volvo 1800 cc unitate cu overdrive cutie de viteze și De Dion pe puntea din spate. Acest lucru a fost să fie design care ar deveni familiar pentru pasionatii de masini sport pentru mai mult de 30 de ani, chiar dacă șasiul placaj inițial va fi ulterior înlocuit cu un șasiu din oțel. O varietate de alte motoare, cea mai mare parte de la Ford, dar , de asemenea , de la Triumph si Volvo au devenit disponibile de-a lungul anilor. În 1966 GT a fost schimbat la motoarele Ford inițial 1500 cc, mai târziu , 1650 și 1600 cc, și un ax din spate direct arcuite bobina. In 1968 motorul Ford Essex V6 de la Capri Mk1 a adăugat. În 1969 șasiul placaj a fost înlocuit de oțel, care a scurtat timpul deproducție și salvate pe costuri, iar motorul Ford Essex V4 a înlocuit mai devreme inline-patru labe. În 1971 , câteva mașini cu Triumph de 2.5 litri cu sase au fost construite, de a utiliza până motoare de vânzare lent Mantis . Pe măsură ce capota afost o potrivire aproape peste motor, această varietate de motoare a rezultat într - o variație corespunzătoare în proiectarea capotei, în special în ceea ce privește schimbările menite să îndepărteze prizele de aer a motorului, de multe ori singurul semn exterior al tipului de motor montat.
Versiunea Ford V6 realizat peste 120 mph (190 km / h) pe încercare și modelul Volvo-echipate cu motor nu a fost cu mult în spatele ei, dar grele motoarele din fontă a crescut nas-greutate, în comparație cu variantele cu patru cilindri. Din 1970 masini pentru pietele din America de Nord au primit in linie cu sase cilindri Volvo, motoare de 3 litri cuplat la transmisii automate Borg-Warner. Acestea au rame tubulare din oțel spațiu, o înălțime mai mare și plimbare cu capace de protectie a farurilor, pentru a se obține din SUA de certificare rutier. Întârzieri și probleme cu mașinile federalizate, împreună cu costurile de dezvoltare ale călugăriței, a condus compania să închidă porțile pentru prima dată.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu